Ομάδα Πρασινούλλη

"Μια φορά και έναν καιρό μετά από ένα μακρινό ταξίδι, οι χελώνες έφτασαν στην αγαπημένη τους παραλία για να γεννήσουν τα αυγά τους. Εκεί όμως αντίκρισαν σωρούς από σκουπίδια. Σκουπίδια που κουβέντιαζαν μεταξύ τους και ήλπιζαν ότι μια μέρα οι άνθρωποι θα τους αντιμετώπιζαν σαν μικρούς θησαυρούς και θα τους έδιναν την ευκαιρία να κάνουν τον κύκλο της ζωής τους ξανά και ξανά. Απογοητευμένες λοιπόν οι χελώνες έκαναν μια ευχή στο πιο μεγάλο αστέρι του ουρανού. Κι έγινε η ευχή τους μια μπάλα…μια πράσινη χνουδωτή μπαλίτσα που ήρθε να αλλάξει για πάντα την κατάσταση στη Γη. Αυτή η πράσινη χνουδωτή μπαλίτσα είμαι εγώ,ο Πρασινούλλης, και είμαι εδώ για να κάνουμε μαζί πραγματικότητα την ευχή των χελώνων! Για πάμε λοιπόν…"

if1.jpg

Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ τι σημαίνει ανακύκλωση;

Πρώτα απ’όλα πρέπει να ξέρετε ότι κάποια σκουπίδια είναι πολύτιμα. Δεν πρέπει να τα πετάμε. Πρέπει να τα μαζεύουμε και να τα κάνουμε ανακύκλωση. Ανακύκλωση σημαίνει να φτιάχνουμε πρώτες ύλες από χρησιμοποιημένα προϊόντα. Έτσι, τίποτα δεν χάνεται και συνεχίζεται αρμονικά ο αέναος κύκλος της ζωής.
Αν η φύση δεν έκανε ανακύκλωση και παρήγαγε σκουπίδια όπως παράγει ο άνθρωπος, δε θα υπήρχε σήμερα ζωή στον πλανήτη. Εάν καταλάβουμε ότι τα σκουπίδια δεν είναι άχρηστα υλικά, αλλά χρήσιμες πρώτες ύλες για τις κατάλληλες βιομηχανίες, τότε θα συνειδητοποιήσουμε πόσο λάθος είναι η κατάληξη αυτών των υλικών στις χωματερές, µε τεράστιο περιβαλλοντικό αλλά και οικονομικό κόστος.
Υλικά όπως είναι το χαρτί, το αλουμίνιο, το πλαστικό και το γυαλί δεν θα πρέπει να τα πετάμε στα σκουπίδια αλλά στους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης.

Κάνε κλικ παρακάτω για να μάθεις περισσότερα για την ανακύκλωση.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
AΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΕΙΣ

Η Ανακύκλωση συμβάλλει:

  • Στην αποφόρτιση του περιβάλλοντος από μεγάλες ποσότητες οικιακών αποβλήτων.
  • Στην εξοικονόμηση πρώτων υλών και ενέργειας.
  • Στην ενίσχυση της οικονομίας του τόπου μας αλλά και στην βελτίωση του τρόπου ζωής μας.
  • Στη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας.

Βρες τη σωστή απάντηση:

Κατασκευή με ανακυκλώσιμα προϊόντα

Πώς σου φαίνεται η ιδέα του Βασίλη Σκυλάκου να φτιάχνει έργα με σκουπίδια; Δώσε το δικό σου τίτλο στο έργο του. Δώστε τίτλο και στο δικό σας έργο και εξηγήστε μας τι φτιάξατε!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License